|
Letöltés |
|
| |
|
**************** |
|
| |
|
Képek |
|
| |
|
Turnék |
|
| |
|
Martin L. Gore |
|
| |
|
Dave Gahan |
|
| |
|
Linkek |
|
| |
|
Bong Magazin |
|
| |
|
Recoil |
|
Alan Wilder (ex-Depeche Mode) legújabb Recoil-lemeze a Subhuman 7 év várakozás után megjelent a rajongók nagy örömére.
A hírek szerint a következő Recoil albumra nem kell megint 7 évet várni. | |
|
Client |
|
Andy Fletcher: Úgy gondolom hogy sokmindent elértünk a Client-tel, akik elsőként szerződtek hozzám. Büszke vagyok arra, hogy a Client-et nemzetközileg elismert csapattá tettük, ráadásul ez nagyon jó hangulattal, sok örömmel járt. | |
|
Counterfeit2 |
|
Martin L. Gore a Depeche Mode egyik alapító tagja és a zenekar dalszerzője és szövegírója második szólólemezét jelenteti meg április 28-án, melynek címe Counterfeit2. A lemezen olyan előadók dalai hallhatók átdolgozva, mint Kourt Weill, Iggy Pop, David Essex, Nick Cave and The Bad Seeds, John Lennon, és Lou Reed. A korongon 11 nagyszerű feldolgozás hallható. | |
|
Paper Monsters |
|
Az egyértelmű drogos utalásokkal teli Dirty Sticky Floors című kislemezdal, a Dave szájharmonika-játékával fickósított Bottle Living (mely zeneileg a Personal Jesus és az I Feel You vonulatába illik) és a slide gitárral nyitó, majd a Massive Attack számára készült Craig Armstrong-féle vonóshangszereléseket idéző Black And Blue Again tartoznak leginkább ebbe a sötét zónába, míg a többi, melankolikusabb hangvételű darab a gyógyulás, a bizalom, a türelem, az érzések újrafelfedezése, a szerelem és a remény témakörében mozog, a Stay című dalt pedig egyenesen gyermeke születése ihlette. A Paper Monsters pozitív lemez tehát, és jól is áll Dave-nek, személyes és hiteles anyag. | |
|
Hourglass |
|
Dave Gahan dinamikus visszatérés elé néz várva várt második szóló albumával, melynek címe ’Hourglass’. Dave, akit leginkább a Depeche Mode frontembereként ismerhetünk, ezúttal szóló karrierjét egyengeti.
Dave mellé a produceri székbe ezúttal Christian Eigner (dalszerző, zeneszerző, dobok) és Andrew Phillpott (producer, zeneszerző, computer, gitár) ült. Mindkét felet korábbi Depeche Mode turnékról ismerhetjük már. A Hourglass Gahan szerzőként is közreműködik.
A dalszerzés, írói közreműködés első ízben a 2003-as Paper Monsters albumon volt érhető tetten, amelyet a későbbiekben 3 ragyogó dal követett, amelyek már a Depeche Mode 2005-ös Playing The Angel albumára is felkerültek – a nagylemezből több mint 2 millió fogyott. Az I Want It All, a Suffer Well és a Nothing’s Impossible’ dalokról van szó.
Túl öregnek érzem magam
Az Hourglass kiemelkedő szerzeményei közül csupán az egyik a ’Saw Something’, amely egy gospellel színezett dal, és tulajdonképpen nem más, mint az album nyitánya, amely lopakodva és szinte észrevétlenül vetíti előre a további 9 dal hangulatát, amely az albumon követi. ”A szerzemény egyfajta katalizátorként működött számomra, hogy újra elkezdjek alkotni.” – emlékszik Dave, és még hozzá teszi; ”Az első dalszöveg, amely kinyitott egy ajtót a további gondolkodáshoz; és beléptem rajta."
Az album érdekessége az üdítő, állandóan visszatérő mormogás, a Deeper And Deeper; a lebegő, és első kislemezes (megjelenés: október 8.) Kingdom; a minduntalan vonzó ’Use You’, amelyben Gahan csípős ítélettel illeti az embereket, köztük főképp önmagát. Ugyanakkor ott a Down című dal –talán a lemez legőszintébb száma– amelyben Gahan a következőkről énekel: ”Túl öregnek érzem magam, túlságosan közel a földhöz, amelyben nyugszom majd.”
A legjobb, ami történhet velem
Tulajdonképpen a lemez össze-vissza csapong hatások és stílusok között, teszi mindezt persze tisztelettel. A korong előre elhatározottan elektronikusabb lett, mint az előző szóló alkotások. A Paper Monsters gitárjai le lettek cserélve a jól bevált szintetizátorokra.
”Egyre kevésbé érzem úgy, hogy az együttes jellemez engem, jóllehet annak köszönhetek mindent. Egyre inkább szeretném saját magamat megtalálni, és ez kijön a dalokban is. Számomra ez a lemez jelen pillanatban a legjobb, ami történhet velem. És sokkal jobban sikerült, mint ahogy azt vártam.” | |
|
|
|
1982 The Broken Frame Tour |
|
04/10/1982 Chippenham (UK) Gold Diggers 06/10/1982 Dublin (Ireland) National Stadium 07/10/1982 Cork (UK) City Hall 08/10/1982 Galway (UK) Leisure Land 10/10/1982 Southhampton (UK) Gaumont 11/10/1982 Leicester (UK) De Montford Hall 12/10/1982 Brighton (UK) The Dome 13/10/1982 Southend On Sea (UK) Cliff's Pavilion 15/10/1982 Bristol (UK) Colston Hall 16/10/1982 Birmingham (UK) Odeon 17/10/1982 Birmingham (UK) Odeon 19/10/1982 Glasgow (UK) Tiffany's 20/10/1982 Edinburgh (UK) Playhouse 21/10/1982 Newcastle (UK) City Hall 22/10/1982 Liverpool (UK) Empire Theatre 24/10/1982 London (UK) Hammersmith Odeon 25/10/1982 London (UK) Hammersmith Odeon 27/10/1982 Manchester (UK) Apollo 28/10/1982 Sheffield (UK) City Hall 29/10/1982 St. Austell (UK) Cornwell Coliseum 25/11/1982 Stockholm (Sweden) Draken 26/11/1982 Copenhagen (Denmark) Saltagret 28/11/1982 Bochum (Germany) Zeche 29/11/1982 Cologne (Germany) Stadthalle Mülheim 30/11/1982 Hamburg (Germany) Musikhalle 02/12/1982 Hannover (Germany) Ballroom Blitz 03/12/1982 Berlin (Germany) Metropol 04/12/1982 Goslar (Germany) Odeon 05/12/1982 Munich (Germany) Alabamahalle 07/12/1982 Stuttgart (Germany) Oz 08/12/1982 Darmstadt (Germany) Lopos Werkstatt 09/12/1982 Saarbrücken (Germany) Aula der Universität 10/12/1982 Minden (Germany) Studio M 11/12/1982 Brussels (Belgium) Generation 80 12/12/1982 Brussels (Belgium) Le Mirano 14/12/1982 Utrecht (Holland) Muziekcentrum 23/12/1982 Brixton (UK) The Ace 24/12/1982 Newcastle (UK) The Tube Studios (Tube session) 07/02/1983 Frankfurt (Germany) Kongresshalle 24/03/1983 New York (NY) The Ritz 25/03/1983 Toronto (Canada) Music Hall 26/03/1983 Chicago (IL) Aragon Ballroom 28/03/1983 Vancouver (Canada) Commodore Ballroom 29/03/1983 San Fransisco (CA) Kabuki Theatre 30/03/1983 Los Angeles (CA) Beverly Theater 02/04/1983 Tokyo (Japan) Tsubaki House 03/04/1983 Tokyo (Japan) New Latin Quartier (two shows) 06/04/1983 Hong Kong (China) A.C. Hall (two shows) 09/04/1983 Bangkok (Thailand) Napalai Hall 10/04/1983 Bangkok (Thailand) Napalai Hall 28/05/1983 Schüttorf (Germany) Vechtawiese Festival | |
|
|
|
~~~~~~~~~~~~~~~ |
|
| |
|
SMS-hírdetőfal |
|
| |
|
E-mail |
|
| |
|
Hírlevél |
|
| |
|
DM Puzzle |
|
| |
|
Naptár |
|
2024. Május
H | K | S | C | P | S | V | 29 | 30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
|
| | |
|
********************* |
|
| |
|
DM Box Sets |
|
A világhírű csapat összes kislemeze és eddig kereskedelmi forgalomba nem került remixek és különlegességek boldogítják a rajongókat a most megjelenő 6 CD-s single-boxsetekben. Minden boxban 6 komplett kislemez található! | |
|
Remixes 81-04 |
|
Nemsokára negyed százados évfordulót ünnepelhet az elektronikus popzene úttörőinek tartott Depeche Mode, amely a nyolcvanas évek elejétől generációkat tett rajongóivá. A banda úgy érezte, itt az idő kiadni egy átfogó remixválogatást, így megjelent ez a kétlemezes album, ami mellett a megrögzöttebb rajongóknak kihoztak egy korlátozott példányszámban kapható három korongos verziót is. A Remixes kétfajta anyagot tartalmaz: egyrészt a népszerű, klasszikus DM-dalok ismert átiratait, másrészt vadiúj átdolgozásokat. Ők maguk válogatták ki hosszas keresgélés után saját kedvenceiket, sőt, még a remixelés hajnaláról is felkerült néhány darab, amelyet az együttes maga készített anno. Az Underworld és a Portishead mellett ismert DJ-k és a Linkin Parkból ismert Mike Shinoda is egy-egy számmal hozzájárult az albumhoz, amelyen több olyan korábbi remixet is megtalálsz, melyek korábban csak kazettán és bakeliten jelentek meg. A banda billentyűse, Andy Fletcher szerint a korábbiak közül a Personal Jesus remixe a legjobb, az újak közül pedig a Goldfrapp Halo- és az Air Home-feldolgozását emelte ki. | |
|
Menü |
|
| |
|
|