 |
Letöltés |
|
| |
 |
**************** |
|
| |
 |
Képek |
|
| |
 |
Turnék |
|
| |
 |
Martin L. Gore |
|
| |
 |
Dave Gahan |
|
| |
 |
Linkek |
|
| |
 |
Bong Magazin |
|
| |
 |
Recoil |
|
Alan Wilder (ex-Depeche Mode) legújabb Recoil-lemeze a Subhuman 7 év várakozás után megjelent a rajongók nagy örömére.
A hírek szerint a következő Recoil albumra nem kell megint 7 évet várni. | |
 |
Client |
|
Andy Fletcher: Úgy gondolom hogy sokmindent elértünk a Client-tel, akik elsőként szerződtek hozzám. Büszke vagyok arra, hogy a Client-et nemzetközileg elismert csapattá tettük, ráadásul ez nagyon jó hangulattal, sok örömmel járt. | |
 |
Counterfeit2 |
|
Martin L. Gore a Depeche Mode egyik alapító tagja és a zenekar dalszerzője és szövegírója második szólólemezét jelenteti meg április 28-án, melynek címe Counterfeit2. A lemezen olyan előadók dalai hallhatók átdolgozva, mint Kourt Weill, Iggy Pop, David Essex, Nick Cave and The Bad Seeds, John Lennon, és Lou Reed. A korongon 11 nagyszerű feldolgozás hallható. | |
 |
Paper Monsters |
|
Az egyértelmű drogos utalásokkal teli Dirty Sticky Floors című kislemezdal, a Dave szájharmonika-játékával fickósított Bottle Living (mely zeneileg a Personal Jesus és az I Feel You vonulatába illik) és a slide gitárral nyitó, majd a Massive Attack számára készült Craig Armstrong-féle vonóshangszereléseket idéző Black And Blue Again tartoznak leginkább ebbe a sötét zónába, míg a többi, melankolikusabb hangvételű darab a gyógyulás, a bizalom, a türelem, az érzések újrafelfedezése, a szerelem és a remény témakörében mozog, a Stay című dalt pedig egyenesen gyermeke születése ihlette. A Paper Monsters pozitív lemez tehát, és jól is áll Dave-nek, személyes és hiteles anyag. | |
 |
Hourglass |
|
Dave Gahan dinamikus visszatérés elé néz várva várt második szóló albumával, melynek címe ’Hourglass’. Dave, akit leginkább a Depeche Mode frontembereként ismerhetünk, ezúttal szóló karrierjét egyengeti.
Dave mellé a produceri székbe ezúttal Christian Eigner (dalszerző, zeneszerző, dobok) és Andrew Phillpott (producer, zeneszerző, computer, gitár) ült. Mindkét felet korábbi Depeche Mode turnékról ismerhetjük már. A Hourglass Gahan szerzőként is közreműködik.
A dalszerzés, írói közreműködés első ízben a 2003-as Paper Monsters albumon volt érhető tetten, amelyet a későbbiekben 3 ragyogó dal követett, amelyek már a Depeche Mode 2005-ös Playing The Angel albumára is felkerültek – a nagylemezből több mint 2 millió fogyott. Az I Want It All, a Suffer Well és a Nothing’s Impossible’ dalokról van szó.
Túl öregnek érzem magam
Az Hourglass kiemelkedő szerzeményei közül csupán az egyik a ’Saw Something’, amely egy gospellel színezett dal, és tulajdonképpen nem más, mint az album nyitánya, amely lopakodva és szinte észrevétlenül vetíti előre a további 9 dal hangulatát, amely az albumon követi. ”A szerzemény egyfajta katalizátorként működött számomra, hogy újra elkezdjek alkotni.” – emlékszik Dave, és még hozzá teszi; ”Az első dalszöveg, amely kinyitott egy ajtót a további gondolkodáshoz; és beléptem rajta."
Az album érdekessége az üdítő, állandóan visszatérő mormogás, a Deeper And Deeper; a lebegő, és első kislemezes (megjelenés: október 8.) Kingdom; a minduntalan vonzó ’Use You’, amelyben Gahan csípős ítélettel illeti az embereket, köztük főképp önmagát. Ugyanakkor ott a Down című dal –talán a lemez legőszintébb száma– amelyben Gahan a következőkről énekel: ”Túl öregnek érzem magam, túlságosan közel a földhöz, amelyben nyugszom majd.”
A legjobb, ami történhet velem
Tulajdonképpen a lemez össze-vissza csapong hatások és stílusok között, teszi mindezt persze tisztelettel. A korong előre elhatározottan elektronikusabb lett, mint az előző szóló alkotások. A Paper Monsters gitárjai le lettek cserélve a jól bevált szintetizátorokra.
”Egyre kevésbé érzem úgy, hogy az együttes jellemez engem, jóllehet annak köszönhetek mindent. Egyre inkább szeretném saját magamat megtalálni, és ez kijön a dalokban is. Számomra ez a lemez jelen pillanatban a legjobb, ami történhet velem. És sokkal jobban sikerült, mint ahogy azt vártam.” | |
|
|
 |
1986 A Black Celebration |
|
29/03/1986 Oxford (UK) Apollo 31/03/1986 Brighton (UK) Conference Centre 02/04/1986 Dublin (Ireland) RDS Stadium 04/04/1986 Belfast (Ireland) Maysfield Centre 06/04/1986 Glasgow (UK) S.E.C. 07/04/1986 Whitley Bay (UK) Ice Rink 09/04/1986 Birmingham (UK) N.E.C. 10/04/1986 Birmingham (UK) N.E.C. 12/04/1986 Manchester (UK) Apollo Theatre 13/04/1986 Bristol (UK) Hippodrome 14/04/1986 Bournemouth (UK) International Centre 16/04/1986 London (UK) Wembley Arena 17/04/1986 London (UK) Wembley Arena 24/04/1986 Oslo (Norway) Skedsmohallen 25/04/1986 Gothenburg (Sweden) Scandinavium 26/04/1986 Stockholm (Sweden) Isstadion 28/04/1986 Copenhagen (Denmark) Valbyhallen 29/04/1986 Hannover (Germany) Eilenriedehalle 30/04/1986 Aachen (Germany) Eurogress 02/05/1986 Stuttgart (Germany) Hans-Martin-Schleyer-Halle 03/05/1986 Munich (Germany) Rudi-Sedlmayr-Halle 04/05/1986 Zürich (Switzerland) Hallenstadion 06/05/1986 Paris (France) Palais Omnisport De Bercy 07/05/1986 Paris (France) Palais Omnisport De Bercy 08/05/1986 Lyon (France) Palais Des Sports 10/05/1986 Brussels (Belgium) Forest National 11/05/1986 Düsseldorf (Germany) Philipshalle 13/05/1986 Ludwigshafen (Germany) Friedrich-Ebert-Halle 14/05/1986 Saarbrücken (Germany) Saarlandhalle 16/05/1986 Hamburg (Germany) Alsterdorfer Sporthalle 17/05/1986 Hamburg (Germany) Alsterdorfer Sporthalle 18/05/1986 Berlin (Germany) Waldbühne 20/05/1986 Münster (Germany) Münsterlandhalle 21/05/1986 Bremen (Germany) Stadthalle 22/05/1986 Dortmund (Germany) Westfalenhalle 24/05/1986 Rotterdam (Holland) Ahoy 25/05/1986 Rüsselsheim (Germany) Walter-Koebel-Halle 01/06/1986 Boston (MA) Wang Centre 03/06/1986 Philadelphia (PA) Tower Theatre 04/06/1986 Philadelphia (PA) Tower Theatre 06/06/1986 New York (NY) Radio City Music Hall 07/06/1986 New York (NY) Radio City Music Hall 08/06/1986 New York (NY) Radio City Music Hall 10/06/1986 Cleveland (OH) Blossom Music Center 12/06/1986 Rochester (NY) Finger Lakes 13/06/1986 New York (NY) Jones Beach 14/06/1986 Columbia (DC) Merriweather Post Pavillion 17/06/1986 Montreal (Canada) Verdun Arena 18/06/1986 Toronto (Canada) Kingswood Music Theatre 19/06/1986 Toronto (Canada) Kingswood Music Theatre 21/06/1986 Detroit (MI) Pine Knob Music Theater 22/06/1986 Chicago (IL) Poplar Creek 24/06/1986 St. Paul (MN) Civic Center 26/06/1986 Fort Worth (TX) Will Rogers Auditorium 28/06/1986 Austin (TX) City Coliseum 29/06/1986 Houston (TX) Southern Star Amphitheater 01/07/1986 Denver (CO) Red Rocks 03/07/1986 Salt Lake City (UT) Park West Amphitheatre 05/07/1986 San Francisco (CA) Greek Theatre 06/07/1986 San Francisco (CA) Shoreline Amphitheater 08/07/1986 Vancouver (Canada) Expo Theatre 11/07/1986 San Diego (CA) Sports Arena 13/07/1986 Los Angeles (CA) Forum 14/07/1986 Laguna Hills (CA) Irvine Meadows 15/07/1986 Laguna Hills (CA) Irvine Meadows 21/07/1986 Osaka (Japan) Koseinenkin Hall 22/07/1986 Nagoya (Japan) Koseinenkin Hall 23/07/1986 Tokyo (Japan) N.H.K. Hall 04/08/1986 Frejus (France) Les Arenes 05/08/1986 Pietre Ligure (Italy) Stadio Communale 06/08/1986 Rimini (Italy) Stadio Communale 08/08/1986 Nimes (France) Les Arenes 09/08/1986 Annecy (France) Stade d`Annecy Le Vieux 12/08/1986 Bayonne (France) Les Arenes 16/08/1986 Copenhagen (Denmark) Valby Idraetspark | |
|
|
 |
~~~~~~~~~~~~~~~ |
|
When I come up when I rush I rush for you | |
 |
SMS-hírdetőfal |
|
| |
 |
E-mail |
|
| |
 |
Hírlevél |
|
| |
 |
DM Puzzle |
|
| |
 |
Naptár |
|
2024. Október
H | K | S | C | P | S | V | 30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
|
| | |
 |
********************* |
|
| |
 |
DM Box Sets |
|

A világhírű csapat összes kislemeze és eddig kereskedelmi forgalomba nem került remixek és különlegességek boldogítják a rajongókat a most megjelenő 6 CD-s single-boxsetekben. Minden boxban 6 komplett kislemez található! | |
 |
Remixes 81-04 |
|

Nemsokára negyed százados évfordulót ünnepelhet az elektronikus popzene úttörőinek tartott Depeche Mode, amely a nyolcvanas évek elejétől generációkat tett rajongóivá. A banda úgy érezte, itt az idő kiadni egy átfogó remixválogatást, így megjelent ez a kétlemezes album, ami mellett a megrögzöttebb rajongóknak kihoztak egy korlátozott példányszámban kapható három korongos verziót is. A Remixes kétfajta anyagot tartalmaz: egyrészt a népszerű, klasszikus DM-dalok ismert átiratait, másrészt vadiúj átdolgozásokat. Ők maguk válogatták ki hosszas keresgélés után saját kedvenceiket, sőt, még a remixelés hajnaláról is felkerült néhány darab, amelyet az együttes maga készített anno. Az Underworld és a Portishead mellett ismert DJ-k és a Linkin Parkból ismert Mike Shinoda is egy-egy számmal hozzájárult az albumhoz, amelyen több olyan korábbi remixet is megtalálsz, melyek korábban csak kazettán és bakeliten jelentek meg. A banda billentyűse, Andy Fletcher szerint a korábbiak közül a Personal Jesus remixe a legjobb, az újak közül pedig a Goldfrapp Halo- és az Air Home-feldolgozását emelte ki. | |
 |
Menü |
|
| |
|
|