 |
Letöltés |
|
| |
 |
**************** |
|
| |
 |
Képek |
|
| |
 |
Turnék |
|
| |
 |
Martin L. Gore |
|
| |
 |
Dave Gahan |
|
| |
 |
Linkek |
|
| |
 |
Bong Magazin |
|
| |
 |
Recoil |
|
Alan Wilder (ex-Depeche Mode) legújabb Recoil-lemeze a Subhuman 7 év várakozás után megjelent a rajongók nagy örömére.
A hírek szerint a következő Recoil albumra nem kell megint 7 évet várni. | |
 |
Client |
|
Andy Fletcher: Úgy gondolom hogy sokmindent elértünk a Client-tel, akik elsőként szerződtek hozzám. Büszke vagyok arra, hogy a Client-et nemzetközileg elismert csapattá tettük, ráadásul ez nagyon jó hangulattal, sok örömmel járt. | |
 |
Counterfeit2 |
|
Martin L. Gore a Depeche Mode egyik alapító tagja és a zenekar dalszerzője és szövegírója második szólólemezét jelenteti meg április 28-án, melynek címe Counterfeit2. A lemezen olyan előadók dalai hallhatók átdolgozva, mint Kourt Weill, Iggy Pop, David Essex, Nick Cave and The Bad Seeds, John Lennon, és Lou Reed. A korongon 11 nagyszerű feldolgozás hallható. | |
 |
Paper Monsters |
|
Az egyértelmű drogos utalásokkal teli Dirty Sticky Floors című kislemezdal, a Dave szájharmonika-játékával fickósított Bottle Living (mely zeneileg a Personal Jesus és az I Feel You vonulatába illik) és a slide gitárral nyitó, majd a Massive Attack számára készült Craig Armstrong-féle vonóshangszereléseket idéző Black And Blue Again tartoznak leginkább ebbe a sötét zónába, míg a többi, melankolikusabb hangvételű darab a gyógyulás, a bizalom, a türelem, az érzések újrafelfedezése, a szerelem és a remény témakörében mozog, a Stay című dalt pedig egyenesen gyermeke születése ihlette. A Paper Monsters pozitív lemez tehát, és jól is áll Dave-nek, személyes és hiteles anyag. | |
 |
Hourglass |
|
Dave Gahan dinamikus visszatérés elé néz várva várt második szóló albumával, melynek címe ’Hourglass’. Dave, akit leginkább a Depeche Mode frontembereként ismerhetünk, ezúttal szóló karrierjét egyengeti.
Dave mellé a produceri székbe ezúttal Christian Eigner (dalszerző, zeneszerző, dobok) és Andrew Phillpott (producer, zeneszerző, computer, gitár) ült. Mindkét felet korábbi Depeche Mode turnékról ismerhetjük már. A Hourglass Gahan szerzőként is közreműködik.
A dalszerzés, írói közreműködés első ízben a 2003-as Paper Monsters albumon volt érhető tetten, amelyet a későbbiekben 3 ragyogó dal követett, amelyek már a Depeche Mode 2005-ös Playing The Angel albumára is felkerültek – a nagylemezből több mint 2 millió fogyott. Az I Want It All, a Suffer Well és a Nothing’s Impossible’ dalokról van szó.
Túl öregnek érzem magam
Az Hourglass kiemelkedő szerzeményei közül csupán az egyik a ’Saw Something’, amely egy gospellel színezett dal, és tulajdonképpen nem más, mint az album nyitánya, amely lopakodva és szinte észrevétlenül vetíti előre a további 9 dal hangulatát, amely az albumon követi. ”A szerzemény egyfajta katalizátorként működött számomra, hogy újra elkezdjek alkotni.” – emlékszik Dave, és még hozzá teszi; ”Az első dalszöveg, amely kinyitott egy ajtót a további gondolkodáshoz; és beléptem rajta."
Az album érdekessége az üdítő, állandóan visszatérő mormogás, a Deeper And Deeper; a lebegő, és első kislemezes (megjelenés: október 8.) Kingdom; a minduntalan vonzó ’Use You’, amelyben Gahan csípős ítélettel illeti az embereket, köztük főképp önmagát. Ugyanakkor ott a Down című dal –talán a lemez legőszintébb száma– amelyben Gahan a következőkről énekel: ”Túl öregnek érzem magam, túlságosan közel a földhöz, amelyben nyugszom majd.”
A legjobb, ami történhet velem
Tulajdonképpen a lemez össze-vissza csapong hatások és stílusok között, teszi mindezt persze tisztelettel. A korong előre elhatározottan elektronikusabb lett, mint az előző szóló alkotások. A Paper Monsters gitárjai le lettek cserélve a jól bevált szintetizátorokra.
”Egyre kevésbé érzem úgy, hogy az együttes jellemez engem, jóllehet annak köszönhetek mindent. Egyre inkább szeretném saját magamat megtalálni, és ez kijön a dalokban is. Számomra ez a lemez jelen pillanatban a legjobb, ami történhet velem. És sokkal jobban sikerült, mint ahogy azt vártam.” | |
|
|
 |
1998 The Singles Tour 86>98 |
|
02/09/1998 Tartu (Estonia) Tartu Festival Arena 03/09/1998 Riga (Latvia) Jurmala Tennis Hall 05/09/1998 Moscow (Russia) Olympiski 07/09/1998 St Petersburg (Russia) SKK Indoor Arena 09/09/1998 Helsinki (Finland) Hartwall Arena 11/09/1998 Copenhagen (Denmark) Multi Hall 12/09/1998 Gothenburg (Sweden) Scandinavium 13/09/1998 Stockholm (Sweden) Globen 15/09/1998 Prague (Czech Republic) Sports Hall 16/09/1998 Vienna (Austria) Stadthalle 18/09/1998 Berlin (Germany) Waldbühne 19/09/1998 Berlin (Germany) Waldbühne 20/09/1998 Erfurt (Germany) Messehalle 22/09/1998 Brussels (Belgium) Forest National 23/09/1998 Stuttgart (Germany) Schleyerhalle 25/09/1998 Zürich (Switzerland) Hallenstadion 26/09/1998 Bologna (Italy) Palasport 27/09/1998 Milan (Italy) Forum 29/09/1998 London (UK) Wembley Arena 30/09/1998 London (UK) Wembley Arena 02/10/1998 Manchester (UK) Nynex 03/10/1998 Birmingham (UK) N.E.C. 05/10/1998 Cologne (Germany) Colognearena 06/10/1998 Cologne (Germany) Colognearena 07/10/1998 Paris (France) Palais Omnisports De Bercy 09/10/1998 Hannover (Germany) Messehalle 2 10/10/1998 Leipzig (Germany) Messehalle 7 11/10/1998 Frankfurt (Germany) Festhalle 13/10/1998 Munich (Germany) Olympiahalle 15/10/1998 Zaragoza (Spain) Pabellón Principe Felipe 16/10/1998 Barcelona (Spain) Palau St. Jordi 17/10/1998 San Sebastian (Spain) Veledromo de Anoeta 27/10/1998 Boston (MA) Centrum 28/10/1998 New York (NY) Madison Square Garden 29/10/1998 New York (NY) Madison Square Garden 01/11/1998 Philadelphia (NY) Spectrum 05/11/1998 Toronto (PA) Skydome 06/11/1998 Montreal (Canada) Molson Centre 08/11/1998 Cleveland (OH) Gund Arena 09/11/1998 Detroit (MI) The Palace 11/11/1998 Washington (DC) Patriot Center 13/11/1998 Miami (FL) Arena 14/11/1998 Orlando (FL) Arena 15/11/1998 Tampa (FL) Ice Palace 18/11/1998 Houston (TX) Compaq Center 19/11/1998 Dallas (TX) Reunion Arena 20/11/1998 San Antonio (TX) Alamodome 22/11/1998 New Orleans (LA) UNO Lakefront Arena 24/11/1998 Chicago (IL) Rosemont Arena 25/11/1998 Chicago (IL) Rosemont Arena 29/11/1998 Denver (CO) McNichols Arena 01/12/1998 Salt Lake City (UT) Delta Center 02/12/1998 Boise (ID) Idaho Center 04/12/1998 Vancouver (Canada) PNE Coliseum 06/12/1998 Portland (OR) Rose Garden 07/12/1998 Seattle (WA) Key Arena 09/12/1998 Sacramento (CA) Arco Arena 11/12/1998 Oakland (CA) Oakland Coliseum 12/12/1998 Los Angeles (CA) Shrine Expo Hall (KROQ show) 14/12/1998 Phoenix (AZ) America West Arena 15/12/1998 San Diego (CA) Cox Arena 18/12/1998 Los Angeles (CA) Great Western Forum 19/12/1998 Los Angeles (CA) Great Western Forum 20/12/1998 Anaheim (CA) Arrowhead Pond 22/12/1998 Anaheim (CA) Arrowhead Pond | |
|
|
 |
~~~~~~~~~~~~~~~ |
|
When I come up when I rush I rush for you | |
 |
SMS-hírdetőfal |
|
| |
 |
E-mail |
|
| |
 |
Hírlevél |
|
| |
 |
DM Puzzle |
|
| |
 |
Naptár |
|
2024. Április
H | K | S | C | P | S | V | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
|
| | |
 |
********************* |
|
| |
 |
DM Box Sets |
|

A világhírű csapat összes kislemeze és eddig kereskedelmi forgalomba nem került remixek és különlegességek boldogítják a rajongókat a most megjelenő 6 CD-s single-boxsetekben. Minden boxban 6 komplett kislemez található! | |
 |
Remixes 81-04 |
|

Nemsokára negyed százados évfordulót ünnepelhet az elektronikus popzene úttörőinek tartott Depeche Mode, amely a nyolcvanas évek elejétől generációkat tett rajongóivá. A banda úgy érezte, itt az idő kiadni egy átfogó remixválogatást, így megjelent ez a kétlemezes album, ami mellett a megrögzöttebb rajongóknak kihoztak egy korlátozott példányszámban kapható három korongos verziót is. A Remixes kétfajta anyagot tartalmaz: egyrészt a népszerű, klasszikus DM-dalok ismert átiratait, másrészt vadiúj átdolgozásokat. Ők maguk válogatták ki hosszas keresgélés után saját kedvenceiket, sőt, még a remixelés hajnaláról is felkerült néhány darab, amelyet az együttes maga készített anno. Az Underworld és a Portishead mellett ismert DJ-k és a Linkin Parkból ismert Mike Shinoda is egy-egy számmal hozzájárult az albumhoz, amelyen több olyan korábbi remixet is megtalálsz, melyek korábban csak kazettán és bakeliten jelentek meg. A banda billentyűse, Andy Fletcher szerint a korábbiak közül a Personal Jesus remixe a legjobb, az újak közül pedig a Goldfrapp Halo- és az Air Home-feldolgozását emelte ki. | |
 |
Menü |
|
| |
|
|