 |
Letöltés |
|
| |
 |
**************** |
|
| |
 |
Képek |
|
| |
 |
Turnék |
|
| |
 |
Martin L. Gore |
|
| |
 |
Dave Gahan |
|
| |
 |
Linkek |
|
| |
 |
Bong Magazin |
|
| |
 |
Recoil |
|
Alan Wilder (ex-Depeche Mode) legújabb Recoil-lemeze a Subhuman 7 év várakozás után megjelent a rajongók nagy örömére.
A hírek szerint a következő Recoil albumra nem kell megint 7 évet várni. | |
 |
Client |
|
Andy Fletcher: Úgy gondolom hogy sokmindent elértünk a Client-tel, akik elsőként szerződtek hozzám. Büszke vagyok arra, hogy a Client-et nemzetközileg elismert csapattá tettük, ráadásul ez nagyon jó hangulattal, sok örömmel járt. | |
 |
Counterfeit2 |
|
Martin L. Gore a Depeche Mode egyik alapító tagja és a zenekar dalszerzője és szövegírója második szólólemezét jelenteti meg április 28-án, melynek címe Counterfeit2. A lemezen olyan előadók dalai hallhatók átdolgozva, mint Kourt Weill, Iggy Pop, David Essex, Nick Cave and The Bad Seeds, John Lennon, és Lou Reed. A korongon 11 nagyszerű feldolgozás hallható. | |
 |
Paper Monsters |
|
Az egyértelmű drogos utalásokkal teli Dirty Sticky Floors című kislemezdal, a Dave szájharmonika-játékával fickósított Bottle Living (mely zeneileg a Personal Jesus és az I Feel You vonulatába illik) és a slide gitárral nyitó, majd a Massive Attack számára készült Craig Armstrong-féle vonóshangszereléseket idéző Black And Blue Again tartoznak leginkább ebbe a sötét zónába, míg a többi, melankolikusabb hangvételű darab a gyógyulás, a bizalom, a türelem, az érzések újrafelfedezése, a szerelem és a remény témakörében mozog, a Stay című dalt pedig egyenesen gyermeke születése ihlette. A Paper Monsters pozitív lemez tehát, és jól is áll Dave-nek, személyes és hiteles anyag. | |
 |
Hourglass |
|
Dave Gahan dinamikus visszatérés elé néz várva várt második szóló albumával, melynek címe ’Hourglass’. Dave, akit leginkább a Depeche Mode frontembereként ismerhetünk, ezúttal szóló karrierjét egyengeti.
Dave mellé a produceri székbe ezúttal Christian Eigner (dalszerző, zeneszerző, dobok) és Andrew Phillpott (producer, zeneszerző, computer, gitár) ült. Mindkét felet korábbi Depeche Mode turnékról ismerhetjük már. A Hourglass Gahan szerzőként is közreműködik.
A dalszerzés, írói közreműködés első ízben a 2003-as Paper Monsters albumon volt érhető tetten, amelyet a későbbiekben 3 ragyogó dal követett, amelyek már a Depeche Mode 2005-ös Playing The Angel albumára is felkerültek – a nagylemezből több mint 2 millió fogyott. Az I Want It All, a Suffer Well és a Nothing’s Impossible’ dalokról van szó.
Túl öregnek érzem magam
Az Hourglass kiemelkedő szerzeményei közül csupán az egyik a ’Saw Something’, amely egy gospellel színezett dal, és tulajdonképpen nem más, mint az album nyitánya, amely lopakodva és szinte észrevétlenül vetíti előre a további 9 dal hangulatát, amely az albumon követi. ”A szerzemény egyfajta katalizátorként működött számomra, hogy újra elkezdjek alkotni.” – emlékszik Dave, és még hozzá teszi; ”Az első dalszöveg, amely kinyitott egy ajtót a további gondolkodáshoz; és beléptem rajta."
Az album érdekessége az üdítő, állandóan visszatérő mormogás, a Deeper And Deeper; a lebegő, és első kislemezes (megjelenés: október 8.) Kingdom; a minduntalan vonzó ’Use You’, amelyben Gahan csípős ítélettel illeti az embereket, köztük főképp önmagát. Ugyanakkor ott a Down című dal –talán a lemez legőszintébb száma– amelyben Gahan a következőkről énekel: ”Túl öregnek érzem magam, túlságosan közel a földhöz, amelyben nyugszom majd.”
A legjobb, ami történhet velem
Tulajdonképpen a lemez össze-vissza csapong hatások és stílusok között, teszi mindezt persze tisztelettel. A korong előre elhatározottan elektronikusabb lett, mint az előző szóló alkotások. A Paper Monsters gitárjai le lettek cserélve a jól bevált szintetizátorokra.
”Egyre kevésbé érzem úgy, hogy az együttes jellemez engem, jóllehet annak köszönhetek mindent. Egyre inkább szeretném saját magamat megtalálni, és ez kijön a dalokban is. Számomra ez a lemez jelen pillanatban a legjobb, ami történhet velem. És sokkal jobban sikerült, mint ahogy azt vártam.” | |
|
|
 |
1983 Construction Tour |
|
07/09/1983 Hitchin (UK) The Regal 09/09/1983 Dublin (Ireland) S.F.X. Centre 10/09/1983 Belfast (Ireland) Ulster Hall 12/09/1983 Bristol (UK) Colston Hall 13/09/1983 Brighton (UK) The Dome 14/09/1983 Southampton (UK) Gaumont 15/09/1983 Coventry (UK) Apollo 16/09/1983 Sheffield (UK) City Hall 18/09/1983 Aberdeen (UK) The Capitol 19/09/1983 Edinburgh (UK) Playhouse 20/09/1983 Glasgow (UK) Tiffanys 21/09/1983 Newcastle (UK) City Hall 23/09/1983 Liverpool (UK) Empire Theatre 24/09/1983 Manchester (UK) Apollo Theatre 25/09/1983 Nottingham (UK) Royal Concert Hall 26/09/1983 Stoke On Trent (UK) Victoria Hall 28/09/1983 Birmingham (UK) Odeon 30/09/1983 Cardiff (UK) St. Davids Hall 01/10/1983 Oxford (UK) Apollo 03/10/1983 Portsmouth (UK) Guidhall 06/10/1983 London (UK) Hammersmith Odeon 07/10/1983 London (UK) Hammersmith Odeon 08/10/1983 London (UK) Hammersmith Odeon 01/12/1983 Stockholm (Sweden) Draken 02/12/1983 Copenhagen (Denmark) Saga 03/12/1983 Lund (Sweden) Foreign Academy 05/12/1983 Antwerpen (Belgium) Hof Ter Lo 06/12/1983 Amsterdam (Holland) Paradiso 08/12/1983 Berlin (Germany) Deutschlandhalle 10/12/1983 Mannheim (Germany) Mozartsaal 11/12/1983 Saarbrücken (Germany) Aula der Universität 12/12/1983 Sindelfingen (Germany) Ausstellungshalle 13/12/1983 Neu Isenburg (Germany) Hugenottenhalle 15/12/1983 Cologne (Germany) Sartorysaal 16/12/1983 Düsseldorf (Germany) Philipshalle 17/12/1983 Borken (Germany) Stadthalle 19/12/1983 Münster (Germany) Münsterlandhalle 20/12/1983 Bremen (Germany) Stadthalle 21/12/1983 Hamburg (Germany) Musikhalle 22/12/1983 Hamburg (Germany) Musikhalle 23/12/1983 Hamburg (Germany) Musikhalle 03/02/1984 Birmingham (UK) Odeon 05/03/1984 Bologna (Italy) Teatro Tenda 06/03/1984 Milan (Italy) Orfeo Music Hall 08/03/1984 Valencia (Spain) Pacha Club 09/03/1984 Barcelona (Spain) Studio 54 10/03/1984 Madrid (Spain) Caminos University 30/03/1984 Newcastle (UK) The Tube Studios (Tube session) 02/06/1984 Ludwigshafen (Germany) Südweststadion | |
|
|
 |
~~~~~~~~~~~~~~~ |
|
When I come up when I rush I rush for you | |
 |
SMS-hírdetőfal |
|
| |
 |
E-mail |
|
| |
 |
Hírlevél |
|
| |
 |
DM Puzzle |
|
| |
 |
Naptár |
|
2025. Január
H | K | S | C | P | S | V | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
|
| | |
 |
********************* |
|
| |
 |
DM Box Sets |
|

A világhírű csapat összes kislemeze és eddig kereskedelmi forgalomba nem került remixek és különlegességek boldogítják a rajongókat a most megjelenő 6 CD-s single-boxsetekben. Minden boxban 6 komplett kislemez található! | |
 |
Remixes 81-04 |
|

Nemsokára negyed százados évfordulót ünnepelhet az elektronikus popzene úttörőinek tartott Depeche Mode, amely a nyolcvanas évek elejétől generációkat tett rajongóivá. A banda úgy érezte, itt az idő kiadni egy átfogó remixválogatást, így megjelent ez a kétlemezes album, ami mellett a megrögzöttebb rajongóknak kihoztak egy korlátozott példányszámban kapható három korongos verziót is. A Remixes kétfajta anyagot tartalmaz: egyrészt a népszerű, klasszikus DM-dalok ismert átiratait, másrészt vadiúj átdolgozásokat. Ők maguk válogatták ki hosszas keresgélés után saját kedvenceiket, sőt, még a remixelés hajnaláról is felkerült néhány darab, amelyet az együttes maga készített anno. Az Underworld és a Portishead mellett ismert DJ-k és a Linkin Parkból ismert Mike Shinoda is egy-egy számmal hozzájárult az albumhoz, amelyen több olyan korábbi remixet is megtalálsz, melyek korábban csak kazettán és bakeliten jelentek meg. A banda billentyűse, Andy Fletcher szerint a korábbiak közül a Personal Jesus remixe a legjobb, az újak közül pedig a Goldfrapp Halo- és az Air Home-feldolgozását emelte ki. | |
 |
Menü |
|
| |
|
|